2011. május 25., szerda

Az APC két Bike Carrier Bike Eufab Comfort átalakítása

Az APC két Bike Carrier Bike Eufab kényelmet Újjáépítési:
Hello!

Én vagyok én eladási kerékpártartó a vonóhorog!

A gyártó EUFAB, a srác két BIKE

Van néhány változtatást úgy, hogy sokkal kényelmesebb a használata!

A BIKE KÉT általában rögzíteni egy csavar, mit kell egy egységes jutalékot vagy racsnis kulcs! Én módosította ezt, mint már épített egy hajtókar, amely remekül működik! Én is várat építettek mount, így dugó egy U-lakat, amely meghatározza a hajtókar!
Persze kellett cserélni a csúnya piros hátsó lámpa, hogy átlátszó üveg lámpák!

A rövid szerelési bár a bringát csak a biztonsági öv!
A hosszabb szerelés rúd le van zárva!

Nyomai vannak persze, még csak nem is új!
De ne felejtsd el, a költségek 200 € új, és még a kulcs is vásárolni extra!
Itt lehet vásárolni egy jó darab már 70 €

Volt az egész idő alatt nem probléma a fuvarozó!

Remélem jmd már használni ezt!

Készpénz a pickup
Eladó semmilyen kizárása szavatossági és jótállási

A kérdés, elérhető vagyok telefonon
Ár: 70 EUR VB